Nosacījumi un noteikumi

1. Vispārīgi noteikumi

Šie pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk saukti par "noteikumiem") nosaka personas, kas iegādājas preces šajā e -shop (turpmāk - pircējs) un "hanzo", UAB, UAB, uzņēmuma kods 306818676, kas iegādājas preces tiešsaistes veikalā, pircējs piekrīt, ka pircējs ir šu noteikumu piemērošana.

2. Pirkšanas un pārdošanas līguma noslēguma brīdis

2.1. Pircēja un pārdošanas līgums starp pircēju un pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad pircējs ir izveidojis iepirkumu grozu tiešsaistes veikalā, norādot piegādes adresi, atlasot maksājuma metodi un nospiežot "apdares pasūtījumu" vai "apstiprinājumu ✔️ "un derīgs līdz pilnīgai pienākumu izpildei saskaņā ar šo līgumu. Gadījumos, kad pircējs neapstiprina visu vai noteiktu noteikumu daļu, viņš nedrīkst iesniegt rīkojumu.

2.2. Katrs līgums starp pircēju un pārdevēju tiek saglabāts tiešsaistes veikala datu bāzē.

3. Pircēju tiesības

3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces e -shop saskaņā ar šiem noteikumiem un Lietuvas Republikas likumīgajām darbībām.

3.2. Pircējam (patērētājam) ir tiesības izstāties no preču pirkšanas un pārdošanas līguma ar pārdevēju (izņemot audio un video darbus un fonogrammas jebkurā video vai audio multivides, datorprogrammās, ja pircējs (patērētājs) pārkāpa iepakojuma aizsardzību; laikraksti, žurnāli vai citi periodiski). Pircējam ir tiesības izstāties no preču pirkšanas un pārdošanas līguma ar pārdevēju tikai tad, ja prece ir kvalitatīva, nav sabojāta un nav būtiski mainījusi savu izskatu.

3.3. Pircējam ir citas tiesības, kas paredzētas Lietuvas Republikas noteikumos un likumīgajās darbībās.

3.4. Pircējam, kurš uzskata, ka viņa tiesības ir pārkāptas, trīs mēnešu laikā no pārkāpuma dienas jāsazinās ar pārdevēju un jāizveido viņa prasības trīs mēnešu laikā no pārkāpuma dienas. Pārdevējs 14 dienu laikā pārbauda pieteikumu bez maksas un sniedz detalizētu pamatotu rakstisku atbildi, pamatojoties uz dokumentiem. Ja problēma netiek atrisināta, pircējam ir tiesības pieteikties uz uzņēmumu, kas risina patērētāju strīdus (Valsts patērētāju tiesību aizsardzības pārvalde, adrese Viļņai G. Pieteikumus vai sūdzības var iesniegt pircējs par elektronisko patērētāju strīdu izšķiršanas platformu http://ec.europa.eu/odr/.

4. Pircēja pienākumi

4.1. Pircējam ir jāmaksā preču cena un to piegāde, kā arī citi maksājumi (ja tādi ir, līguma laikā) un jāpieņem pasūtītās preces. Pircējs maksā par precēm, veicot maksājumu, izmantojot Stripe, Paysera, banku pārskaitījumu vai PayPal sistēmu.

4.2. Ja mainās pircēja reģistrācijas veidlapā sniegtie dati, pircējam tie nekavējoties jāatsvaidzina.

4.3. Pircējam ir jāievēro citi nosacījumi un noteikumi, kā arī prasības, kas noteiktas Lietuvas Republikas likumīgajās darbībās.

5.1. Ja pircējs mēģina kaitēt tiešsaistes veikala darbam vai stabilai darbībai vai pārkāpj savas saistības, pārdevējs bez iepriekšēja brīdinājuma var ierobežot, apturēt (pārtraukt) piekļuvi e -shop un nedrīkst būt atbildīgs par pircēja zaudējumiem.

5.2. Pārdevējam ir tiesības uz laiku vai uz nenoteiktu laiku pārtraukt E -Shop darbību bez atsevišķa paziņojuma, un viņš nav atbildīgs par pircēja zaudējumiem.

5.3. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji mainīt šos noteikumus, publicējot noteikumus E -Shop vietnē. Grozījumi stājas spēkā no publicēšanas brīža visiem darījumiem, kas pabeigti pēc publikācijas.

5.4. Pārdevējam ir citas tiesības, kas paredzētas Lietuvas Republikas noteikumos un likumīgajās darbībās.

6. Pārdevēja pienākumi

7. Gadījumi, kas tiek uzskatīti par būtiskiem produktu defektiem:

  1. neatbilst galamērķim
  2. ir citas funkcijas
  3. neatbilst aprakstam

Piegādes garantija

Mēs piedāvājam papildu garantiju par nevainojamu piegādi, ko var izmantot 48 stundu laikā pēc produkta saņemšanas. Ja produkti ir bojāti transporta laikā vai neatbilst jūsu pasūtījumam, lūdzu, paziņojiet mums kļūdu 48 stundu laikā pēc piegādes. Nosūtiet mums e -pastu ar vēstuli ar iepakojuma attēlu (fotoattēlam ir arī skaidri redzama etiķete) un iegūtā produkta fotoattēlu, kas skaidri parāda skarto vietu.
Mēs dosim priekšroku jūsu prasībai, lai pārbaudītu jūsu prasību pēc iespējas īsākā laikā un sniegtu jums rezerves produktu.
Ja prasība tiek nosūtīta par vēlu, tā tiks izskatīta kā sūdzība par produktu.

Garantija tehniskajiem produktiem

Saskaņā ar ES noteikumiem pārdevējs nodrošina 24 mēnešu testa garantiju pārdotajām precēm

Pircējs patur tiesības atteikties sniegt garantiju, ja prasība netiek sniegta ar rēķinu vai ja rēķins ir nesalasāms vai kaut kā trūkst.

Garantija neattiecas, ja:

  • Produkts ir fiziski bojāts;
  • Parastā lietošanai ir nodiluma pazīmes;
  • Produktam ir defekti, ko izraisa nepareiza produkta lietošana.

Produkti, kurus vēlaties izmantot, ir jāpārbauda, ​​tāpēc, lūdzu, lūdzu, sniedziet fotoattēlus vai videoklipus ar defektu ar garantijas prasību. Ja nepieciešams, mēs arī lūgsim mums nosūtīt mums produktu, lai mēs to varētu pārbaudīt.

Ja mēs apstiprināsim jūsu garantijas prasību, mēs jums nosūtīsim jaunu produktu. Jums ir arī tiesības pieprasīt, lai jūsu produkts tiktu salabots, taču jums jāzina, ka remonta periods ir ilgāks nekā jaunais produktu piegādes periods. Ja remonts prasa vairāk nekā 45 dienas, jūsu produkts tiks aizstāts ar jaunu produktu. Ja mēs nevaram piedāvāt jaunu produktu, mēs atgriezīsim visu produkta pirkuma cenu.

c) sūdzība par produkta defektiem

  1. Ja produkts nedarbojas pareizi, lūdzu, nosūtiet mums e -pastu. Nosūtiet e -pastu info@hanzo.lt, un mēs jums palīdzēsim, sniedzot nepieciešamo informāciju. Tas izvairīsies no iespējamas produkta ļaunprātīgas izmantošanas un paša produkta bojājuma, kā arī no jūsu vai citu ievainojumiem.
  2. Ja produkts nedarbojas, varat iesniegt sūdzību un norādīt produkta defektus. Gadījumi, kas tiek uzskatīti par būtiskiem produkta defektiem, tiek minēti šajos pirkšanas un pārdošanas noteikumos VII. sadaļā. Jums ir tiesības sūdzēties tikai par materiālu defektiem tikai tad, ja šie defekti pastāvēja jau pirkšanas laikā, bet bija pamanāmi tikai vēlāk.
  3. Ja produkts nedarbojas būtiska defekta dēļ, lūdzu, ziņojiet par defektu tūlīt pēc tā pamanīšanas, bet ne vēlāk kā divus mēnešus pēc defekta datuma. Nosūtiet mums e -pastu vēstuli ar nepilnīga produkta fotoattēlu vai video, no kura jūs neapšaubāmi varat noteikt, ka produkts nedarbojas. Ja nepieciešams, mēs arī lūgsim mums nosūtīt mums šo produktu, lai mēs varētu to izpētīt un identificēt produkta defektu.
  4. Mēs nevarēsim pārbaudīt jūsu sūdzību par produktiem, kurus ir sabojājusi neatbilstoša vai neatbilstoša izturēšanās, vai arī izmantot, kas nav nepieciešams, lai noteiktu preču īpašības un darbību. Ja pēc tam, kad jūsu sūdzība būs noraidīta, jūs dodat priekšroku produktam, kas jums tiks atgriezts, mēs to nosūtīsim un izdosīsim rēķinu par minētā produkta izdevumiem.
  5. Pārdevējs ir atbildīgs par produkta trūkumiem, kas parādās 2 gadu laikā pēc preces piegādes. Pārdevējam uz sūdzību ir jāreaģē 3 darba dienu laikā.
  6. Ja jūs piesakāties pēc būtiska defekta, varat izmantot šādas iespējas:
  • Produktu nomaiņa,
  • Naudas atmaksa,
  • Produkta defekta korekcija AR
  • Patiesas naudas daļas atgriešanās.

Vietnes apakšā atradīsit procedūras kopsavilkumu cilnē "Sūdzības un apelācija".

7. Preču piegāde

7.1. Preces piegādā transporta uzņēmums pircēja kontā. Atsevišķos pārdevēja gadījumos preces piegādā uz pārdevēja rēķina.

7.2. Precīzas piegādes izmaksas ir atkarīgas no pasūtīto preču cenas un svara, tāpēc galīgā piegādes cena tiks noteikta tikai pēc pasūtījuma izveidošanas.

7.3. Preču apkalpošanu pasūta atsevišķi pirms samaksa par precēm un atlasītajiem pakalpojumiem. Preces maksā pircējs. Pārdevēja norādītajos atsevišķos gadījumos preces tiek maksātas par preču apkalpošanu.

7.4. Parasti preces tiek piegādātas uz adresi, ko pircējs norādījis 3-5 darba dienu laikā pēc maksājuma, kas saņemts par precēm, un preču pārvadāšanu, ja preces atrodas pārdevēja noliktavās. Pārdevējs negarantē, ka preces vienmēr tiks piegādātas iepriekšējā teikumā norādītajā termiņā, it īpaši, ja pasūtītās preces nav pārdevēja noliktavās. Preču piegādi veic visā Lietuvas Republikas teritorijā, ieskaitot Curonian SPIT (piemērojamā papildu piemaksa).

7.5. Precīzu preču piegādes datumu norāda ziņojumā, ko pārdevējs sniedz pārdevējam. E -pasta adrese reģistrācijas veidlapā, ko norādījis pircējs. Attiecīgi pircējs, kurš ir noslēdzis pārdošanas un pārdošanas līgumu, katru dienu apņemas pārbaudīt iepriekšminēto e -pastu. Pastkaste saņems paziņojumu par labumu piegādi.7.6. Sūtījuma piegādes laikā pircējs vai atkarībā no lietas pircēja pārstāvim kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi ir jāpārbauda preču stāvoklis, daudzums, kvalitāte un sortiments.

7.6.1. Ja tiek atrasts sūtījumu iepakojums, bet pircējam vai, atkarībā no lietas, pircēja pārstāvim ir jāatzīmē sūtījumu iesaiņojuma pārkāpums datu glabāšanā, ko nodrošina transportlīdzekļa pārstāvis, vai arī papīra piegādes apstiprinājumā atkarībā no lietas.

7.6.2. Kad ir identificēts preču daudzuma un/vai kvalitātes un/vai sortimenta daudzums, pircējs vai, atkarībā no lietas, pircēja pārstāvis nepieņem sūtījumu. Šajā gadījumā transporta uzņēmuma pārstāvis kopā ar pircēju vai, atkarībā no lietas, aizpildiet īpašo sūtījumu pārbaudes likumu, kas iezīmē atrastajus pārkāpumus.

7.6.3. Pircējs vai, atkarībā no lietas, pēc tam, kad pircēja pārstāvis pieņem sūtījumu un paraksta datu datu ietvaru vai papīra nosūtīšanas apstiprinājumu un sūtījumu iesaiņojuma sertifikātu, preces tiek uzskatītas par piegādātām bojātajā sūtījumu paketē. izpildīts.

7.6.4. Pircējs vai, atkarībā no lietas, pēc tam, kad pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un paraksta datus datu glabāšanā vai papīra piegādes apstiprinājumā, preces tiek uzskatītas par piegādātām neskartajā sūtījumu paketē, daudzumu, kvalitāti, pirkuma un pārdošanas līguma sortimentu.

7.7. Piegādājot preces uz pircēja norādīto adresi, preces tiek uzskatītas par pārskaitītas pircējam neatkarīgi no tā, vai pircējs faktiski pieņem preces vai jebkuru citu personu, kas ir pieņēmusi preces uz norādīto adresi. Ja preces netiek piegādātas plānotajā piegādes dienā, pircējs nekavējoties informē pārdevēju, bet ne vēlāk kā dienu pēc plānotās preču piegādes. Pretējā gadījumā pircējs zaudē tiesības izteikt pārdevēja prasības, kas saistītas ar piegādi, kas nav saistīta ar piegādi vai novēlotu piegādi.

7.8.  Ja pircējs nepieņem preces, pircējam ir jānorāda dati, ko persona pieņem preces, aizpildot piegādes informāciju.

8. Preču atgriešanās

8.1. Patērētājam ir tiesības nenorādīt iemeslu atteikties no tiešsaistes līguma (citiem vārdiem sakot, atgriezt kvalitatīvu priekšmetu) 14 dienu laikā

8.1.1. Pircējs ir atbildīgs par atdeves izmaksām

8.1.2. Pircējs ir atbildīgs par atgrieztās preces pareizu pabeigšanu un iesaiņošanu. Ja prece nav pabeigta un / vai pareizi iesaiņota, pārdevējs nepieņem atgriezto preci.

8.1.3. Preces netiek pieņemtas atpakaļ, ja tās tiek izmantotas un / vai tās ir sabojātas un / vai zaudētas komerciālā izskata.

8.1.4. Nauda tiek atmaksāta pircējam 14 darba dienas pēc atmaksas apstiprināšanas datuma.

9. Atbildība

9.1. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas veidlapā sniegto datu pareizību. Pircējs uzņemas atbildību par sekām, kas saistīta ar nepareizu reģistrācijas formā sniegto datu nepareizu priekšstatu vai neprecizitāti.

9.2. Puses ir atbildīgas par pirkuma un pārdošanas līguma pārkāpumu, ko noslēdz E -Shop saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem.

9.3. Ņemot vērā Lietuvas Republikas likuma 8. panta 8. pantu 3 d. Pircējs piekrīt pārdevējam, ka pircēja darbību apstiprināšana tiešsaistes veikalā ar E -Shop datiem (atpazīšanas kodeksu) ir elektroniskā paraksta likums. 1 d. Elektroniskā paraksta (t.i., t.i., ir tāds pats likumīgais spēks kā paraksts rakstiskajos dokumentos, un tas ir pieļaujams kā pierādīšanas līdzeklis tiesā). Pircējam ir jāuzglabā un jāatklāj dati par viņa pieteikšanos tiešsaistes veikalā, lai pārliecinātos, ka dati ir zināmi tikai sev un ka tikai viņš / viņa izmanto, nevis lai pārsūtītu un citādi neļautu citām personām piekļūt vai izmantot. Ja rodas aizdomas, ka pieteikšanās informācija, iespējams, ir zinājusi par otru personu, nekavējoties paziņojiet pārdevējam, kā arī nekavējoties informēt pārdevēju par tiešsaistes veikala datu pārkāpuma vai publikācijas savienojumu. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot pircēja atpazīšanas kodu, tiek uzskatītas par pircēju, un pircējs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.

9.4. Pārdevējs nav atbildīgs par informāciju, kas sniegta citu uzņēmumu vietnēs, pat ja pircējs ievada šīs vietnes, izmantojot saites pārdevēja tiešsaistes veikalā.

9.5. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka tiešsaistes veikalā attēlotās preces neatbilst faktiskajam preču lielumam, formai un krāsai to krāsā, formā vai citos parametros, ņemot vērā pircēja izmantoto monitora īpašības.

9,6. Bojājuma gadījumā vainīgā partija kompensē otras puses tiešos zaudējumus par tās vainu.

10. Personas datu apstrāde

10.1. Nospiežot pogu "Apstiprināt pasūtījumu" vai "maksāt", pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (pircējam ir viņu pārstāvju piekrišana) piekrīt sniegt pārdevēju šajos noteikumos un reģistrācijas veidlapā un neiebilst pret pārdevēju, lai apstrādātu pircēja un / vai tā pārstāvju sniegtos personas datus.

10.2. Nospiežot pogu "Apstiprināt pasūtījumu" vai "maksāt", pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (pircējam ir viņu piekrišana) piekrīt, ka pircēja un / vai tā pārstāvju personas dati, kurus iesniedz pircējs un viņa pārstāvji, tiek sniegti pārdevējam trešajām pusēm.

10.3. Nospiežot pogu "Apstiprināt pasūtījumu" vai "maksāt", pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (pircējam ir viņu piekrišana) piekrīt iesniegt preces pārdevējam un / vai trešajai pusei, pārdevējs, kurš ir piegādājis preces, viena no personām, kas identificē personu, kas ir pircējs, arī apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvjus (pircējs ir pārdošanas un / / / / vai vienas pārstāvjus), kurš ir vienisprātis, kurš ir paredzēts, lai iegūtu preču, kas ir par preču, kas ir par preču, kas ir par preču, un vienlaikus, kas ir par preču, kas ir par preču, ir vienisprātis, kurš ir vienisprātis, kurš ir vienisprātis, kas ir par preču, kas ir par preču, un vienlaikus, kas ir vienlaikus, vai arī par to, kas ir vieni, vai arī par to, kas ir par preču, kas ir par preču. Piegādāti preces pārdevēja pasūtījumā pieraksta pircēja un / vai personas datus.

10.6. Nospiežot pogu "Apstiprināt pasūtījumu" vai "maksāt", pircējs apstiprina, ka viņš (ja pircējs ir dabiska persona) un viņa pārstāvji ir informēti par viņa tiesībām piekļūt saviem personas datiem un to, kā tie tiek apstrādāti, prasīgi,

10.7. Nospiežot pogu "Apstiprināt pasūtījumu" vai "maksāt", pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji apzinās, ka viņiem ir tiesības atteikt savus personas datus, bet saprot, ka personas dati ir nepieciešami un nepieciešami, lai nepārprotami identificētu pircēju un / vai tā pārstāvjus tiešsaistes tirdzniecības nolūkos un nesniedzam personas datus un / / vai

11. Informācijas nosūtīšana

11.1. Pārdevējs nosūta visus paziņojumus uz e -pasta adresi, kas norādīta pircēju reģistrācijas veidlapā.

11.2. Pircējs nosūta visus ziņojumus un jautājumus uz adresi, kas norādīta pārdevēja e -shop sadaļā "Kontakti".

12. Galīgā attieksme

12.1. Pircējs un pārdevējs ir vienisprātis, ka visa informācija, kas sniegta pārdevēja e -shop vietnē (ieskaitot, bet ne tikai, ar šiem noteikumiem, informāciju par pārdevēju, piedāvātajām precēm un pakalpojumiem un to raksturlielumiem,

12.2. Šie noteikumi neierobežo pircēja (patērētāja) tiesības, kas izveidotas Lietuvas Republikas likumīgos aktos.

12.3. Visas domstarpības, kas rodas no pirkšanas un pārdošanas līguma starp pircēju un pārdevēju, vai tās ir saistītas ar to, tiek atrisinātas sarunas. Neskatoties uz to, domstarpības tiek atrisinātas saskaņā ar procedūru, kas noteikta Lietuvas Republikas likumīgajās darbībās.

Rekvizīti:

  • Uzņēmuma nosaukums: Hanzo Trade, UAB
  • Reģistrācijas numurs: 306818676
  • Adrese: Perkūnkiemio str. 19, LT-12120 Viļniuss
  • Kontakta numurs: +37066105837
  • Sazinieties ar e -pastu: info@hanzo.lt

Lai atgrieztu iegādāto preci, pārliecinieties, ka:

  • Preces tika iegādātas pēdējās 30 dienās
  • Preces ir oriģinālajā iepakojumā un tiek pabeigtas kā saņemšanas laikā. 
  • Produkts nav izmantots un zaudē komerciālo izskatu (nebojāts etiķete, neslēpta aizsardzības filma utt.); (Šī prasība nav spēkā, ja atgriešanās produkts ar defektiem);