7.1. Preces piegādā transporta uzņēmums pircēja kontā. Atsevišķos pārdevēja gadījumos preces piegādā uz pārdevēja rēķina.
7.2. Precīzas piegādes izmaksas ir atkarīgas no pasūtīto preču cenas un svara, tāpēc galīgā piegādes cena tiks noteikta tikai pēc pasūtījuma izveidošanas.
7.3. Preču apkalpošanu pasūta atsevišķi pirms samaksa par precēm un atlasītajiem pakalpojumiem. Preces maksā pircējs. Pārdevēja norādītajos atsevišķos gadījumos preces tiek maksātas par preču apkalpošanu.
7.4. Parasti preces tiek piegādātas uz adresi, ko pircējs norādījis 3-5 darba dienu laikā pēc maksājuma, kas saņemts par precēm, un preču pārvadāšanu, ja preces atrodas pārdevēja noliktavās. Pārdevējs negarantē, ka preces vienmēr tiks piegādātas iepriekšējā teikumā norādītajā termiņā, it īpaši, ja pasūtītās preces nav pārdevēja noliktavās. Preču piegādi veic visā Lietuvas Republikas teritorijā, ieskaitot Curonian SPIT (piemērojamā papildu piemaksa).
7.5. Precīzu preču piegādes datumu norāda ziņojumā, ko pārdevējs sniedz pārdevējam. E -pasta adrese reģistrācijas veidlapā, ko norādījis pircējs. Attiecīgi pircējs, kurš ir noslēdzis pārdošanas un pārdošanas līgumu, katru dienu apņemas pārbaudīt iepriekšminēto e -pastu. Pastkaste saņems paziņojumu par labumu piegādi.7.6. Sūtījuma piegādes laikā pircējs vai atkarībā no lietas pircēja pārstāvim kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi ir jāpārbauda preču stāvoklis, daudzums, kvalitāte un sortiments.
7.6.1. Ja tiek atrasts sūtījumu iepakojums, bet pircējam vai, atkarībā no lietas, pircēja pārstāvim ir jāatzīmē sūtījumu iesaiņojuma pārkāpums datu glabāšanā, ko nodrošina transportlīdzekļa pārstāvis, vai arī papīra piegādes apstiprinājumā atkarībā no lietas.
7.6.2. Kad ir identificēts preču daudzuma un/vai kvalitātes un/vai sortimenta daudzums, pircējs vai, atkarībā no lietas, pircēja pārstāvis nepieņem sūtījumu. Šajā gadījumā transporta uzņēmuma pārstāvis kopā ar pircēju vai, atkarībā no lietas, aizpildiet īpašo sūtījumu pārbaudes likumu, kas iezīmē atrastajus pārkāpumus.
7.6.3. Pircējs vai, atkarībā no lietas, pēc tam, kad pircēja pārstāvis pieņem sūtījumu un paraksta datu datu ietvaru vai papīra nosūtīšanas apstiprinājumu un sūtījumu iesaiņojuma sertifikātu, preces tiek uzskatītas par piegādātām bojātajā sūtījumu paketē. izpildīts.
7.6.4. Pircējs vai, atkarībā no lietas, pēc tam, kad pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un paraksta datus datu glabāšanā vai papīra piegādes apstiprinājumā, preces tiek uzskatītas par piegādātām neskartajā sūtījumu paketē, daudzumu, kvalitāti, pirkuma un pārdošanas līguma sortimentu.
7.7. Piegādājot preces uz pircēja norādīto adresi, preces tiek uzskatītas par pārskaitītas pircējam neatkarīgi no tā, vai pircējs faktiski pieņem preces vai jebkuru citu personu, kas ir pieņēmusi preces uz norādīto adresi. Ja preces netiek piegādātas plānotajā piegādes dienā, pircējs nekavējoties informē pārdevēju, bet ne vēlāk kā dienu pēc plānotās preču piegādes. Pretējā gadījumā pircējs zaudē tiesības izteikt pārdevēja prasības, kas saistītas ar piegādi, kas nav saistīta ar piegādi vai novēlotu piegādi.
7.8. Ja pircējs nepieņem preces, pircējam ir jānorāda dati, ko persona pieņem preces, aizpildot piegādes informāciju.